zaterdag 7 mei 2011

Een update

De ombouw begint nu aardig op zijn eind te komen, in de afgelopen weken ben ik bezig geweest met diverse dingen.
Ik heb geprobeerd het onregelmatig stationair lopen op te lossen, het spruitstuk is eraf geweest en opnieuw met vloeibare pakking en andere draadeinden geplaatst.
Kleppen gesteld, nieuwe bougies erin, andere bougie kabels, het mocht niet helpen. 
De bus rijdt verder goed, jammer dat bij een warme motor, bak de bak bij stationair lopen weer wat gaat rammelen door het onregelmatig lopen van de motor. Als er iemand nog een goeie tip heeft, laat het weten !!!!!!  
 

Had ik al geschreven dat de viscofan stuk was ? Deze heb ik vastgezet, wel wat meer geluid maar een veel betere koeling!
Ook heb ik een elektrische fan voor de radiateur geplaatst en een buis ventilatorretje in de motorruimte om de motor na te koelen als hij stilstaat, een en ander werkt naar behoren.
Een proefrit vandaag met de warmte ging ook goed, de temperatuur bleef netjes tussen de 80 en 85 graden !


Wat rest in nu nog de km teller en dan op naar de RDW voor een aangepast kenteken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten